نوشته شده توسط : elham

در این مقاله قصد دارم شما را با یک مدرسه روانشناسی آشنا کنم تا راهی باشد برای موفقست شما در مسیرر رشته مورد علاقتان.

خب همون طور که میدونید امروزه دانشگاه ها بیشتر درس های مهم را به صورت تئوری آموزش میدهند ولی برای ورود به یک کسب و کار از طریق درس باید بنوانید آن درس را پیاده کنید یعنی بخش عملی آن درس را هم باید فرا بگیرید.

بنظزتون بهترین برای آموزش عملی یک رشته چیست؟

شما چند راه پیش رو دارید. راه اول کارورزی پیش یک منخصص در رشته خودتون است. از این طریق میتوانید از تجربه های چندین ساله آن ها استفاده کنید و خودتون را متخصص کنید وو قدم به حوره کار بزارید.

راه دوم اینه که شغلی به غیر از رشتتون انتخاب کنید و در حوره دیگر مشغول به کار شوید. در این صورت شما وففتون را تلف درس خواندن کردید و فقط مدرک دارید.

راه سوم که بهترین راه است استفاده از کارگاه های روانشناسی است. در کارگاه های روانشناسی استادان مطرح در حوزه روانشناسی حضور می یابند و شما میتوانید تکنیک های درمان را یاد بگیرید و به کار ببرید .

از این طریق شما هم وقتتون بابت درس خواندن تلف نشده و از طرف دیگر سریع وارد کسب و کار  میشوید.

از این جهت مدرسه روانشناسی واران در سال 94 پابه ارصه آمورش گداشت و توانست پلی میان دانشجویان و استائان بشود و افراد زیادی را وارد حوزه کار بکند.

امروزه مدرسه روانشناسی واران با برگزاری دوره ها و کارگاه روانشناسی در زمینه رویکرد های مختلف سهمی در آمورش افراد داشته باشد.



:: برچسب‌ها: مدرسه روانشناسی واران , کارگاه روانشناسی , روانشناسی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()