نوشته شده توسط : elham

لوله مانیسمان چیست؟

لوله‌ها تجهیزاتی هستند که برای انتقال سیالات، ساخت مخازن تحت‌فشار، صنایع نظامی و کاربردهای وسیع دیگری مورداستفاده قرار می‌گیرند. لوله‌های مانیسمان کاوه نوعی از لوله‌های فلزی هستند که اگر استحکام و عمر بالای لوله برایتان مهم است یا قصد انتقال سیالات حساس را دارید، لوله مانیسمان کاوه بهترین انتخاب برای شما است. در ادامه می‌خواهیم شمارا با انواع لوله‌های مانیسمان کاوه دقیق و کاربرد آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

لوله‌های مانیسمان که به آن لوله بدون درز نیز گفته می‌شود برای اولین بار توسط برادران مانیسمان اختراع شد که اهمیت و کاربردهای بسیاری در بازار لوله‌های فولادی بدون درز و در صنایع گوناگونی مانند پتروشیمی، نیروگاه‌ها و انواع آب‌رسانی دارند.

این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم‌کربن ساخته می‌شود؛ اما به‌وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم می‌کنند.

لوله مانیسمان لوله‌ای است که فرآیند تولید نسبتاً پیچیده‌ای دارند که این فرآیند تولید، بسیار حساس و جزئی هست. روش تولید و ساخت آن به نحوی است که بدنه‌ای یکدست و بدون درز دارد.

لوله مانیسمان کاوه طبق کاربرد، سایز و رده‌ به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. این لوله‌ها معمولاً در دو سایز شش و ۱۲ متری و رده‌های ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۲۰ و ۱۶۰تولید می‌شوند که رده‌های ۲۰ و ۴۰ نسبت به دیگر انواع موجود بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند.

رده ۲۰:

این نوع از لوله، ضخامتی در حدود ۲ تا ۶ میلی‌متر و سایزی حدود یک تا دوازده اینچ دارد؛ همچنین وزن آن بر اساس مشخصات دیگرش تا حدود ۳۰۰ کیلوگرم متغیر است.

 رده ۴۰:

این نوع از لوله‌ی مانیسمان نیز سایزی از حدود ۱ تا ۱۲ اینچ و ضخامتی در بازه‌ی ۲ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد داشت. وزن این محصول در برخی موارد تا ۵۰۰ کیلوگرم هم می‌رسد.

رده ۶۰:

این لوله، مانند سایر انواع لوله، بدون درز نیست و تقاضا برای آن کم است. این رده، معمولاً در بازه‌ی قطر ۸ تا ۲۴ اینچ تولید و عرضه می‌شود؛ وزن آن نیز بر اساس قطر در ضخامت، متفاوت خواهد بود.

برای خرید انواع لوله مانیسمان کاوه می توانید وارد سایت الو آهن شوید و اطلاعات لازم را در زیمنه قیمت انواع لوله مانیسمان کاوه و ویژگی های لازم را کسب کنید.

https://alloahan.ir/metal-pipes/manisman-pipe-price/kaveh-manisman-pipe-price/



:: برچسب‌ها: لوله مانیسمان کاوه ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تاریخچه شرکت پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان با درک نیاز جامعه برای توسعه سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب با بیش از سه دهه تجربه در صنعت لوله و اتصالات PVC و استفاده از کادر مجرب دارای تولیداتی متنوع و مبتکر طرح‌های نوین در سیستم آب‌رسانی و فاضلاب شهری، سیستم فاضلاب و هواکش ساختمان، سیستم آبیاری تحت‌فشار، انتقال کابل‌های برق و مخابرات و لوله‌های جدار چاه می‌باشد.

سال ۱۳۶۰: تأسیس شرکت پلیمر گلپایگان

سال 1362: شروع تولید لوله PVC-u

سال 1364: تولید اتصالات PVC-u چسبی با یک دستگاه تزریق

سال ۱۳۶۷: اجرای طرح توسعه و ساخت تأسیسات زیربنایی

سال 1369: خرید دستگاه خط لوله PVC تا سایز ۳۱۵ میلی‌متر از منابع اروپایی

سال ۱۳۷۰: افزایش ظرفیت اتصالات با دو خط تولید جدید

سال ۱۳۷۲: افزایش مجدد ماشین‌آلات تولید اتصالات

سال ۱۳۷۵: تأسیس واحد قالب‌سازی شرکت، شروع صادرات به کشورهای همسایه

سال ۱۳۷۷: ایجاد انبارهای سرپوشیده مواد اولیه و تولیدات

سال ۱۳۷۹: انتخاب شرکت پلیمر گلپایگان به عنوان واحد نمونه کشوری از سوی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

در این راستا مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بدین قرار است:

  • تولید انواع اتصالات PVC به موازات تولید لوله جهت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه‌ها
  • امکان بازدید مشتریان از مراحل تولید و کنترل و بازرسی محصولات در کارخانه شرکت پلیمر گلپایگان
  • ارائه اطلاعات فنی، تشکیل دوره‌های آموزشی در خصوص انتخاب صحیح نوع مواد اولیه، محصولات، نحوه کاربرد و مصرف و فرآیند تولید محصولات به مشتریان
  • امکان ساخت قالب و تولید اتصالات خاص مورد نظر
  • امکان تولید و ساخت قالب برای محصولات جدید درخواستی مشتریان
  • ارائه گزارش آزمون‌ها و آزمون‌های انجام‌شده بر روی مواد و محصولات طبق درخواست مشتری
  • اجرای دقیق زمان‌بندی تولید و تحویل به موقع کالا به مشتریان

برای خرید انواع محصولات پلیمر گلپایگان می توانید وارد سایت الو آهن شوید و اطلاعات لازم را در زمینه خرید پلیمر گلپایگان کسب کنید.

منبع: https://alloahan.ir/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DA%AF%D9%84%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/

 



:: برچسب‌ها: پلیمر گلپایگان , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

متخصص مغز و اعصاب چه‌کاری انجام می‌دهد؟

۱. تشخیص دادن

متخصصان مغز و اعصاب پزشکان بسیار آموزش دیده‌ای هستند که قادر به تشخیص شرایط پیچیده از طریق شرح‌حال دقیق و معاینه فیزیکی هستند، ازجمله آزمایش وضعیت ذهنی، بینایی، گفتار، قدرت، حس، هماهنگی، رفلکس‌ها و راه رفتن. حتی زمانی که پزشکی بیشتر به فناوری وابسته می‌شود، معاینه عصبی جزء مهم ارزیابی بیمار باقی خواهد ماند.

۲. انجام تست

برخی از تست‌های عصبی رایج که برای تکمیل ارزیابی استفاده می‌شوند عبارت‌اند از:

اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) یا توموگرافی به کمک کامپیوتر (CAT).

تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)

الکتروانسفالوگرافی (EEG)

مطالعات هدایت عصبی و الکترومیوگرافی (NCS/EMG)

سوراخ کمری (LP) برای تجزیه و تحلیل مایع مغزی نخاعی

۳. انجام رویه

فوق تخصص مغز و اعصاب با جراحان مغز و اعصاب تفاوت دارد زیرا جراحی مغز یا نخاع انجام نمی‌دهند. بااین‌حال، آن‌ها و جراحان مغز و اعصاب برای بسیاری از بیماری‌ها، حتی گاهی در اتاق عمل باهم همکاری نزدیکی دارند.

متخصصان مغز و اعصاب عمومی روش‌های مختلفی را ازجمله LP و NCS/EMG در کنار نظارت حین عمل مغز و ستون فقرات، آزمایش‌ها اتونومیک، روش‌های اندوواسکولار ازجمله آنژیوگرافی و پیچش آنوریسم، تزریق سم بوتولینوم، بیوپسی پوست و عضله انجام می‌دهند.

برخی متخصصان مغز و اعصاب در صورتی که تمایل داشته باشند، می‌مانند در زمینه‌های زیر تخصص خود را ارتقا ببخشد. ازجمله:

فوق تخصص الکترو‌میوگرافی و هدایت عصبی

فلوشیپ درد

فلوشیپ ام‌اس

فلوشیپ سکته مغزی

افرادی که به دنبال بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب هستنهد، می توانند به سایت دکتر جباری ککه به عنوان یکی از بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب شناخته می شوذ، مراجعه کرده و الاعات لازم را سب کنید.

منبع:  https://virgool.io/@m_42088969/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%85%D8%BA%D8%B2-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B5%D8%A7%D8%A8-veotxh0wyu78



:: برچسب‌ها: فوق تخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

درباره دکتر پرآذران

دکتر پرآذران از همان ابتدا مقاطع تحصیلی خود را در بهترین مراکز آموزشی تکمیل و به اتمام رساندند. ایشان دوران دبیرستان خود را در یکی از بهترین دبیرستان‌ها شهر تهران یعنی؛ دبیرستان کمال تکمیل کرده و در ادامه در با کسب رتبه 154 در کنکور سراسری در دانشگاه عاوم پزشکی تهران در رشته پزشکی قبول شدند و پس از 7 سال آموزش خود را تمام کردند.

دوره تخصص بیماری‌های داخلی

دکتر کامبیز پرآذران، فوق تخصص قلب وعروق، پس از 7 سال ابتدایی پزشکی دوره تخصص بیماری‌های داخلی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران (برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور) گذراندند و در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی بیماری‌های داخلی شدند. دکتر کامبیز پرآذران پس از اتمام دوره تخصص داخلی پیش از قبولی در دوره فوق تخصص قلب و عروق، چند سال در یکی از مناطق محروم کشور در حال خدمت‌رسانی به بیماران بود.

فوق تخصص قلب و عروق

دکتر کامبیز پرآذران، فوق تخصص قلب و عروق، سابقه انجام بیش از هزاران آنژیوگرافی از راه دست (رادیال)، از راه پا (فمورال) و از طریق انگشت شست (Snuff Box) را در سال‌های فعالیت خود دارد.

دکتر کامبیز پرآذران پس از کسب مدرک فوق تخصص قلب و عروق در حال حاضر در یکی از بهترین بیمارستان‌های تهران یعنی بیمارستان نیکان مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

منبع :  https://virgool.io/@m_42088969/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D9%88-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%82-k4yfyuds6wod



:: برچسب‌ها: فوق تخصص قلب و عروق ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آشنایی با کلینیک فیزیوتراپی سایا

کلینیک فیزیوتراپی سایا با مدیریت فیزیوتراپیست خوب اقدام به پذیرش بیماریها و اختلالاتی نظیر: آرتروز مفاصل، تاندونیت، فیزیوتراپی دیسک کمر بورسیت، نقاط ماشه ای یا تریگر پوینت، محدودیت های حرکتی، آرنج تنیس بازان،سندروم تونل کارپال،سندروم تونل گایان، مشکلات دیسکهای بین مهره ای، تنگی کانال، لیز خوردگی مهره، مشکلات مفصل ساکروایلیاک، در رفتگی شانه، ثباتی های مفصلی، ضایعات پرتابی و… جراحی های تعویض مفصل ران، گیلن باره، پلی نوروپاتی، اختلالات تون عضلانی، فلج بلز و …همچون پارگی رباط های صلیبی زانو، آسیب منیسک زانو، بی تعویض مفصل زانو، فیزیوتراپی زنان باردار جراحی پارگی تاندون روتاتور کاف، بازسازی رباط صلیبی، پارگی تاندونهای فلکسوری انگشتان و …شانه یخ زده، پیچ خوردگی مچ پا و …مانند سکته های مغزی، پارکینسون، ضایعات نخاعی، ام اس، ALS را ارائه می دهد.

اگر به دنبال بهره مندی از بهترین خدمات فیزیوتراپی در تهران هستید ما در کلینیک فیزیوتراپی سایا، با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته و رعایت کلیه اصول بهداشتی، تجربه چندین ساله خود را در جهت بهبود آسبب های عضلانی، اسکلتی و مفصلی از جمله کمر درد، زانو درد، دردها و آسیب های ناحیه گردن و شانه و سایر بخش های بدن را از طریق توانبخشی و تکنیک های فیزیوتراپی بهبود بخشیم.

انتخاب یک کلینیک فیزیوتراپی خوب چقدر می تواند موثر باشد؟

همانطور که می دانید انتخاب کلینیک فیزیوتراپی میتواند بسیار موثر باشد. زیرا یک جلسه فیزیوتراپی خوب به عوامل بسیاری بستگی دارد. از این رو ما یک سری ویژگی ها را در این بخش توضیح داده ایم که وجود آن ها بسیار ضروری است.

این ویژگی ها به شرح زیر می باشد:

وجود تجهیزات پیشرفته

فیزیوتراپ حرفه ای

دسترسی آسان

برای مراججعه به کلینیک فیزیوتراپی سایا می توایند وارد لینک زیر شوید و نسبت به رزرو نوبت اقدام بفرمایید.

منبع:  https://virgool.io/@m_42088969/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DB%8C%DA%A9-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%88%D8%AB%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF-x6z4ghqx9obg



:: برچسب‌ها: کلینیک فیزیوتراپی سایا , ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

شرکت نیک بسپار یزد فعالیت خود را از سال 1380 با دانش فنی و تلاش همت شروع کرد.  فعالیت این شرکت در تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استانداردهای بین المللی دارد.

کاربرد این لوله و اتصالات، در صنعت ساختمان و لوله کشی آب و فاضلاب می باشد. 

شرکت نیک بسپار یزد با استفاده از نیروی متخصص و مدرنترین ماشین آلات روز توانسته رتبه خوبی در بین رقیبان خود بگیرد.

 

انواع محصولات پوش فیت یزد 

لوله و اتصالات آب آشامیدنی 

لوله و اتصالات فاضلابی

لوله های مولتی لایر(پنج لایه) و اتصالاتی 

لوله یک و دو سر سوکت

سه راهی تبدیل 45 درجه

درپوش

تبدیل

سه راهی تبدیل 87درجه

چهار راه 67 درجه

دریچه بازدید

زانویی 45 درجه

سیفون

روپوش لاستیکی

زانویی 87 درجه

زانویی بلند 87درجه

سه راهی 87 درجه

سه راهی 45 درجه

سه راهی تبدیل 45 درجه

سه راهی بازدید

اورینگ

بوشن

سیفون یک تکه ی بلند و کوتاه

انشعاب گیر

عصایی پشت بام

اورینگ سینک

بست زیر سقفی دیواری

برای خرید ارزان و به صرفه انواع محصوللات پوش فیت یزد می توایند وارد سایت پارسینا تجهیز شوید و اطلاعات لازم را در زمینه فروش انواع پوش فیت یزد کسب کنید.

منبع: https://parsinatajhiz.ir/product/yadbaspar-pushfit-installation/



:: برچسب‌ها: پوش فیت یزد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تاریخچه و محصولات نانو پلیمر یاس 

صنعت لوله کشی دنیا با ورود پلیمر های پیشرفته امروزی دچار تحول عظیمی شد. لوله کشی از مهم ترین بخش های ساخت و ساز به حساب می آید که تاثیر بسزایی در عمر مفید و کیفیت ساختمان نیگذارد.کشور ایران از جمله کشورهایی است که جزو پیشگامان تولید لوله و اتصالات پلیمری هستند. یکی از تولیدکنندگان ایرانی گروه کارخانجات نانو پلیمر یاس  می باشد  که در این مقاله آن را به طور کامل معرفی و بررسی خواهیم کرد.

محصولات نانو پلیمر یاس 

به طور کلی محصولات نانو پلیمر یاس در ۴ گروه زیر تولید میشوند. 

  1. لوله های UPVC 
  2. اتصالات UPVC
  3. لوله پروپیلن تک لایه 
  4. اتصالات تک لایه

فروشگاه الو آهن یکی از بهترین عرضه کننده هنای انواع محصولات نانو پلیمر یاس در تهران می باشد. برای خرید انواع محصولات نانو پلیمر یاس می توانید وارد سایت الوو آهن شوید و اطلاعات لازم را کسب کنوید

منبع :  https://alloahan.ir/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%88-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DB%8C%D8%A7%D8%B3/



:: برچسب‌ها: نانو پلیمر یاس , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

لوله مانیسمان کاوه

گروه صنعتی تولید انواع لوله و اتصالات کاوه دقیق جزو اولین تولید کننده لوله های بدون درز یا مانیسمان در بخش خصوصی کشور است.

لوله مانیسمان کاوه از انواع لوله های فلزی است که بدون هیچ درز و جوشی ساخته شده. از این رو از انواع لوله مانیسمان کاوه در انواع صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سیستم های تاسیسات ساختمان کاربرد گسترده ای دارد.

لوله های مانیسمان کاوه دقیق به طور کلی و عمده با سایز قطر (NPS) و رده ضخامت (SCHEDULE) ساخته می شوند و در شاخه های 6 متری تولید می شوند.

لوله های مانیسمان دقیق کاوه مطابق با استانداردهای رایج لوله مانیسمان مانند EN, API, ASME ,ASTM, BS ,JIS,DIN تولید می شوند.

لیست قیمت لوله های مانیسمان کاوه دقیق از سایز 1/2 تا 4 اینچ در سایت پایپ کالا موجود می باشد.

کاربرد انواع لوله مانیسمان کاوه

لوله بدون درز یا مانیسمان کاوه در صنایع مختلف، کاربرد گسترده‌ای دارد. برخی از کاربرد های لوله مانیسمان کاوه به شرح زیر است:

انتقال نفت و گاز مواد پالایشگاهی

واحدهای فرایندی پالایشگاهی

خطوط شبکه گاز رسانی

سیستم حمل مایعات هیدروکربنی

برای خرید انواع لوله مانیسمان کاوه در سایز ها و طرح های مختلف می توانید وارد سایت الو آهن شوید و نسبت به خرید اررزان و به صرفه اقدام کنید

منبع :  https://virgool.io/@ALLOAHAN/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%88%D9%87-qz9oih7wcbd0



:: برچسب‌ها: لوله مانیسمان کاوه , الو آهن ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

محصولات شرکت پلیمر گلپایگان به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم می شوند برای مشاهده محصولات روی دسته بندی مورد نظر خود کلیک کنید.

 لوله پلیکا پلیمر گلپایگان
اتصالات پلیکا پلیمر گلپایگان
 

کاربرد محصولات پلیمر گلپایگان

شرکت پلیمر گلچایگان در زمینه های گوناگونی در حال تولید محصول می باشد. برای خرید انواع محصولات پلیمر گلپایگان می توانیدوارد سایت الو آهن شوید. 

موارد کاربرد محصولات پلیمر گلپایگان به شرح ذیل می‌باشد:

  • سیستم آب‌رسانی شهری
  • سیستم فاضلاب شهری
  • سیستم آبیاری تحت‌فشار (مزرعه)
  • سیستم آب‌رسانی از چاه‌های آب
  • سیستم آب‌رسانی ساختمان
  • سیستم فاضلاب ساختمان
  • سیستم هواکش ساختمان
  • سیستم تخلیه آب باران
  • انتقال کابل‌های برق و مخابراتی

منبع: 



:: برچسب‌ها: پلیمر گلپایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین نمایندگی اشنایدر در تهران

اشنایدر صنعت مفتخر است که توانسته با ارائه محصولات اصلی و با‌کیفیت و نیز تعیین قیمت افتصادی و مناسب در بازار ایران، رضایت و اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کند.

اشنایدر صنعت در سال 1370 فعالیت خود را در زمینه برق صنعتی در بازار برق ایران آغاز کرد. از همان ابتدا هدف ما ارائه محصولات باکیفیت به همراه قیمت‌های رقابتی بود. ما توانستیم با استفاده از تحلیل درست بازار و مشتریان، در این سال‌ها تجربه و تخصص خود را گسترش دهیم پس از 20 سال حضور در این بازار مشتریان خود را راضی و وفادار نگه داریم.

برای آشنایی و خرید انواع محصولات اشنایدر می توانید وارد سایت نمایندگی اشنایدر در تهران شوید و اطلاعات لازم راغ کسب کنید.



:: برچسب‌ها: نمایندگی اشنایدر در تهران , اشنایدر صنعت , لاله زار ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()