نوشته شده توسط : elham

این وبلاک با توجه به رضایتی که از دکتر جباری داشتیم نوشته شده است. و امید است به دست تمامی بیمارانی که از مشکلات مغر و اعصابی رنج می برند برسد. دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب است. این مورد را بسیاری از بیمارانی که به آن مراجعه کرده اند، متوجه شده اند.

درباره دکتر جباری

دکتررضا جباری متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات 

دکتر جباری رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات

فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دارای مهارت در جراحی های اندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز 

جراحی قاعده جمجمه(skull base)

جراحی ستون فقرات

ارایه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی

چکونه به مطب دکتر جباری مراجعه کنیم؟

دکتر جباری در فضای وب دارای سایت شخصی می باشند. نام سایت دکتر رضا جباری به همان نام خودشان است. در این سایت تمامی اطلاعات شخصی و شماره تماس های لازم در جهت مراجعه به مطب ایشون وجود دارد. برای اینکه بتوایند با دکتر جباری ارتباط بگیرید باید به مطب ایشون مراجعه کنید. 

ادرش مطب دکتر جباری در سایتشون قرار گرفته. 



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , فوق تخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

عوارض ارتودنسی

همانطور که می دانید ارتودنسی یکی از درمان های موثر جهت صاف کرده دندان ها و رفع کجی آن ها است. بسیاری از افراد در جهت بالا برن اعتماد به نفش خود در  پی یافتن راهی برای ارتودنسی ارزان هسنید . ولی باید از این موضوع اطلاع داشته باشند که ارتودنسی میتواند بسیار عوارض های متفاوتی داشته باشد. 

این نکته را نادیده نگیرید که عوارض ارتودنسی برای هر فرد و درهر سنی می تواند متفاوت باشد. بنابراین شاید خیل یاز افراد عوارض ارتودنسی را تجربه نکنند. ولی بهتر است که قبل از اقدام به درمان ارتودنسی اطلاع دقیقی در مورد عوارض ارتودنسی داشته باشید سپس نسبت به آن اقدام کنید.

برخی از عوارض ارتودنسی به شرح زیر است.

زخم شدن بافت‌های نرم داخل دهان از عوارض ارتودنسی 

بیماران در شروع درمان ارتودنسی (با بریس ثابت) ممکن است احساس کنند لب‌ها، زبان یا بخش‌های نرم داخل دهانشان کمی زخم شده است. این را البته نمی‌توان از عوارض ارتودنسی در نظر گرفت. اما چون به هر صورت در بیشتر افراد تجربه می‌شود، ما نیز آن را جزء عوارض ارتودنسی دندان لیست کردیم.

زخم شدن داخل دهان معمولا کوتاه بوده و تنها چند روز ابتدایی ارتودنسی احساس می‌شود. با این حال می‌توان با کمک وکس یا موم ارتودنسی به راحتی براکت ها و سیم ارتودنسی را ایمن سازی کرده تا هیچ نوع آسیبی به بافت های نرم داخل دهان وارد نکند.

تشدید مشکلات دندان:

همانطور که حرک‌های ارتودنسی باعث جابجایی و تغییر موقعیت دندان‌ها می‌شود، ممکن است برخی از مشکلات قبلی دندان (مانند پوسیدگی ها یا تروما و …) در نتیجه استفاده از دستگاه های ارتودنسی تشدید شده یا دوباره ایجاد شوند.

در موارد بسیار نادر، ممکن است چنین مشکلاتی باعث تغییر رنگ دندان ها و حتی نیاز به عصب کشی در طول ارتودنسی شود. به همین خاطر و باز هم تاکید می‌کنیم: اگر دندان‌های شما پیش از ارتودنسی مشکلی داشته باشند، احتمالا متخصص ارتودنسی تا پیش از برطرف شدن آن مشکلات، درمان شما را شروع نمی‌کند تا از بروز عوارض ارتودنسی در طول درمان پیشگیری شود و مشخصا چنین عارضه‌ای را تجربه نکنید.

کوتاه شدن طول ریشه دندان از عوارض ارتودنسی:

احتمال بروز این مورد از عوارض ارتودنسی در بیمارانی که ناهنجاری­های دندانی خود را با ارتودنسی درمان می کنند، بسیار جزئی و در حدود 3 الی 5 درصد می­باشد. حرکت دندان­ها در طول دوره درمان با توجه به مکانیسم تحلیل استخوان و نیز تشکیل مجدد آن انجام می­شود. در حین درمان نیز ممکن است قطعات بسیار ریزی از ریشه شکسته شده و مجددا ساخته شود.

این دسته از عوارض ارتودنسی در بیمارانی که سابقه آسم و یا ضربه دارند، توجه بیشتری را می طلبند. یک متخصص ارتودنسی با تجربه و ماهر با زمانبندی درست حرکت دادن دندان ها در ارتودنسی آشناست و با رعایت این نکته مهم دندان ها دچار آسیب و تحلیل ریشه نخواهند شد.

ای مقاله بخشی از مقاله عوارض ارتودنسی سایت دندانپزشکی شاهکار دنتال بود. این سایت تا به حال توانسته اطلاعات بسیار موثری در زمینه انواع درمان های دندان و خدمات ارائه دهد. برای آشنایی بیشتر می توانید ارد سایت دندانپرشکی شاهکاردنتال شوید.. 



:: برچسب‌ها: عوارض ارتودنسی , شاهکار دنتال ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

همانطور که می دانید قلب یکی از اندام های حساس بدن می باشد، از این رو پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند، باید دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی باشند.

شما برای مراجعه به یک متخصص قلب و عروق باید بسیار به پزشک توجه ویژه ای کنید و ابتدا با شناسایی ویژگی هایی یک متخصص قلب و عروق خوب، بتوانید به یک متخصص برای درمان قطعی مراجعه کنید.

بهترین متخصص قلب و عروق

با توجه به نکته ای که در قسمت بالا ذکر کردیم با توجه به اهمیت متخصص قلب و عروق و فعالیتی که دارا می باشدف بسیار مهم است که یک فرد با تجربه را انتخاب کنیم با توجه به این ما در این مقاله قصد داریم، بهترین متخصص قلب و عروق را به شما معرفی کنیم .

دارا بودن تجربه بالا

هر چی تجربه یک متخصص قلب  عرروق بالا تر باشد، می توان گفت آن پزشک از مهارت های بیشتری برخوردار است. بنابراین برای کسب تجربه در زمینه پزشکی باید درمان های بسیار موثر تری داشته باشد.

آشنا بودن به علم روز پزشکی 

همانطور که در قسمت بالا گفتیم، هر چه پزششکی با علم پزشکی آشناییت بیشتری داشته باشد، درمان ها موثر تری خواهد داشت. امروزه بسیاری از متخصصان بعد از فارع التحصیلی دیگر به دنیال اپدیت کردن علم خود نیستند از این رو در سالیان دراز سعی می کنند، با همان علم اولیه خود به دررمان ببیماری ها بپردازند که گاهش اوقات دیده می شود این مقاومت پزشکان سبب مرگ عزیزان می شود.

در این ببخش ما چکیده ای از مقاله بهترین متخصص قلب و عروق از سایت دکتر پرآذران را به شما ارائه کردیم. یکی از سایت هایی که می توانید مطالب علمی بسیاری پیدا کنید سایت دکتر پررآذران است. از این رو برای کسبب اطلاعات دقیق می توانید وار سایت دکتر کامبیز پرآذران شوید.



:: برچسب‌ها: قلب و عروق ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

عوارض ارتودنسی 

ارتودنسی دندان اولین و بهترین راه جهت صاف کردن دندان ها به حساب می آید. بسیاری از افراد این درمان را نسبت به راه های درمان دیگر موثر تر می دانند.

ما در مورد فواید ارتودنسی در گذشته بسیار صحبت می کنیم ، مزایایی که فراتر از زیبایی است و به حوزه سلامت کلی می رسد. اما در مورد عوارض یا خطرات چطور؟ آیا ارتودنسی عوارض دارد؟

پاسخ ما بله است. هرگونه عمل پزشکی یا دندانپزشکی بدون خطر نیست. در حالی که عامل خطر کم است ، احتمال عوارض نادر وجود دارد که می تواند مشکلات قابل توجهی را برای بیمار ایجاد کند.

ما در این بخش قصد داریم خلاصه ای از عوارض ارتودنسی را به شما بگوییم تا با اطلاعات کامل به این درمان انجام دهید.

پوسیدگی دندان یا بیماری لثه

هنگام بستن بریس ، تمیز کردن نواحی دندان ها و لثه ها که نزدیک یا زیر سیم های قوسی و براکت ها هستند دشوار است. هنگامی که دندان ها با دقت تمیز نمی شوند ، ذرات غذا می توانند در این مناطق گیر کنند. این امر باعث تجمع پلاک های دندانی می شود که خطر پوسیدگی دندان و بیماری لثه را افزایش می دهد.

رعایت بهداشت دهان و دندان با مسواک زدن حداقل دوبار در روز و نخ دندان حداقل یکبار در روز هنگام استفاده از بریس بسیار مهم است تا از این نوع مشکلات مربوط به سلامت دندان جلوگیری شود.

عکس العمل های آلرژیتیک
به ندرت ممکن است یک بیمار ارتودنسی نسبت به لاستیک لاستیک در الاستیک ها یا فلز مورد استفاده در بریس واکنش آلرژیک نشان دهد. اگر شما یا فرزندتان به نیکل یا لاتکس حساسیت دارید ، قبل از شروع هرگونه درمان باید متخصص ارتودنسی خود را مطلع کنید. در این موارد ، الاستیک های بدون لاتکس و فلزات جایگزین وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

آسیب های بافت نرم و زخم های پوستی
وقتی از بریس استفاده می کنید ، گونه های داخلی ، لب ها و لثه های شما ممکن است در محل تماس با براکت ها و سیم های فلزی احساس درد کنند. همچنین ممکن است دچار زخم های پوستی شوید که بافت های حساس داخلی دهان به اجزای فلزی سخت بریس ها مالیده می شود. در صورت بروز هر یک از این موارد ، متخصص ارتودنسی می تواند درمان مناسب را برای کاهش درد و سوزش تجویز کند و به بهبود نقاط حساس کمک کند.

تحلیل ریشه

تحلیل ریشه کوتاه شدن ریشه ها در حین بریس است. گاهی اوقات این چیزی جز کمی تیز شدن نوک ریشه نخواهد بود و هیچ مشکلی درازمدت برای آن دندان ها ایجاد نمی کند. به ندرت ، برخی از بیماران ممکن است نیمی از یا بیشتر ریشه را کوتاه کنند. این می تواند بر سلامت و ثبات طولانی مدت دندان های آسیب دیده تأثیر قابل توجهی بگذارد.

اگرچه علت دقیق این امر به طور کامل مشخص نیست ، اما به نظر می رسد بستن بریس در مدت زمان طولانی (بیش از 2-3 سال) شانس وقوع آن را افزایش می دهد. بسیاری از متخصصان ارتودنسی از اشعه ایکس اولیه ، میانی و نهایی استفاده می کنند تا تعیین کنند که آیا در طول درمان تجزیه ریشه رخ داده است یا خیر.

کلسیم زدایی و حفره ها
همانطور که قبلاً اشاره شد ، رعایت بهداشت خوب دندان ها برای بیماران بریس ، هم برای سلامت و هم ظاهر دندان ها بسیار مهم است. کلسیفیکاسیون به صورت لکه های سفید روی دندان ها ظاهر می شود و اگر غذا و پلاک به طور منظم برداشته نشوند ، حفره ها به سرعت ایجاد می شوند. خوشبختانه با مسواک زدن کامل ، نخ دندان کشیدن و رژیم غذایی کم قند از این مشکلات پیشگیری می شود.

آنکیلوز

این یکی دیگر از عوارض نادر ، اما جدی است. آنکیلوز ترکیبی از ریشه دندان با استخوان است. اگر دندان قبلاً به استخوان فک زیرین جوش خورده باشد ، بریس ها نمی توانند آن دندان را حرکت دهند. در واقع ، همه دندان های اطراف شروع به حرکت در اطراف دندان حلقوی می کنند. این اجازه نمی دهد که دندان ها صاف و بایت شوند.

سابقه ضربه ای که در آن دندان توسط دندانپزشک مجددا کاشته شده است دارای میزان بالایی از آنکیلوز است ، اما غیر از این ، پیش بینی آن دشوار است. اشعه ایکس و معاینه بالینی ممکن است فقط در شرایط خاص باعث ایجاد آنکیلوز شود ، بنابراین این عارضه ای است که ارزش دانستن دارد.

عود
این یک عارضه نیست بلکه یک پیامد بالقوه است. عود حرکت و جابجایی دندان ها پس از برداشتن بریس ها است. به منظور جلوگیری از عود بیماری ، پس از درمان ، داروهای نگهدارنده در اختیار بیماران قرار می گیرد و اگر طبق دستورالعمل مورد استفاده قرار نگیرند ، خطر عود بسیار بالا است ، به ویژه بلافاصله پس از برداشتن بریس ها.

تمایل به حرکت دندان ها حتی چند سال پس از بریس وجود دارد ، اما این اغلب به دلیل تغییرات طبیعی مربوط به سن است که تقریباً در هر بیمار به درجات مختلف رخ می دهد. استفاده طولانی مدت از نگهدارنده ها می تواند از این امر جلوگیری کند.

در حالی که خطرات مربوط به درمان ارتودنسی وجود دارد و اگرچه برخی از آنها در صورت وقوع ممکن است مشکلات قابل توجهی ایجاد کنند ، احتمال وقوع آن کم است.

برای اشنایی با عوارض ارتودنسی به طور کامل و دقیق می توانید بر روی کلمه عوارض ارتودنسی کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: عوارض ارتودنسی , شاهکار دنتال ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

متخصص قلب و عروق

شاید شما هم تا به حال نام دکتر پرآذران را شنیده باشد. که در زمینه درمان انواع بیماری های قلب و عروقی فعالیت می کند . شاید برای شما سوال باشد که دلیل انتخاب دکتر کامبیز پرآذران به عنوان برترین و بهترین ماخصص قلب و عروق چه بوده است؟

ما برای انتخاب بهترین متخصص قلب و عروق یک سری معیار های بسیار ویژه ای را مد نظر قرار دادیم. که در این بخش به معرفی این معیار ها می پردازیم . 

ویژگی های متخصص قلب و عروق 

برخورداری از دانش و مهارت به روز 

اولین و مهم ترین مواردی که یک متخصص قلب و عروق باید دارا باشد، آشنا بودن وی به جدید ترین متد های درمان و علم پزشکی می باشد. با توجه به معروفیت دکتر کامبیز پرآذران در زمینه بهترین متخصص قلب و عروق، می توان گفت بسیار دلیل قانع کننده ای جهت معرفی وجود داشته است.

دارای بودن از جدیدترین تجهیزات پزشکی 

هر متخصصی که از جدید ترین لوازم و ابزار آلات پزشکی برخوردار باشد، می توان گفت به عنوان بهترین متخصص قلب و عروق شناخته می شود. زیرا این دستگاه ها در تشخیص سریع تر بیماری ها و انواع مشکلات سریع تر عمل می کنند و ممکن است قبل از مواجه شدن بیمار با یک خطر جدی، به درمان آن بپردازند.

برای آشنایی با دکتر کامبیز پرآذران می توانید وارد سایت شخصی ایشون شوید و اطلاعات کامل را در زمینه رزرو وقت بدست آورید. علاوه بر آن می توانید بر روی کلمه بهترین متخصص قلب و عروق کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بهترین متخصص قلب و عروق , دکتر پرآذران ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

فوق تخصص مغز و اعصاب

دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب در ایران است. این متخصص دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. 

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب دکتر جباری است.

سابقه و هدف: در عصر فوق تخصص عصب شناسی ، اکثر متخصصان مغز و اعصاب دارای زمینه مورد علاقه متخصصان خواهند بود. هدف از این مطالعه چندملیتی مقطعی ، شناسایی زمینه های کلیدی مورد علاقه کارآموزان یا متخصصان خردسال ، ارزیابی تاثیر بالقوه علاقه به تحقیق و در نظر گرفتن نتایج با توجه به نیازهای جمعیتی بود.

روشها: درمجموع از 300 متخصص و متخصص مغز و اعصاب که برای شرکت در کنفرانس آکادمی نورولوژی اروپا بورسیه دریافت کرده بودند ، برای شرکت در این مطالعه دعوت به عمل آمد. ویژگی های جمعیت شناختی و مرتبط با کار ، و همچنین فوق تخصص اصلی ، از طریق یک پرسشنامه الکترونیکی ناشناس مورد بررسی قرار گرفت. مشارکت کنندگان دارای مدرک بالاتر (PhD/MD) یا کار در پست های تحقیقاتی ، پژوهش گرا محسوب می شدند.

نتایج: در مجموع ، 191 متخصص مغز و اعصاب در حال آموزش یا متخصصان جوان پاسخ دادند (میزان پاسخ 7/63 درصد). اطلاعات کامل برای 187 شرکت کننده (59.4 f زن) در دسترس بود. میانگین سنی نمونه مورد مطالعه 4/3 ± 5/30 (محدوده 25-45) سال بود. متداول ترین فوق تخصص اختلالات حرکتی (2/18 درصد) ، به دنبال آن مولتیپل اسکلروزیس (2/11 درصد) و صرع (2/10 درصد) بود. این تفاوت قابل توجهی بین شرکت کنندگانی که پژوهشگر بودند یا نبودند ، وجود نداشت.

نتیجه گیری: یک ناسازگاری بالقوه بین علایق کارآموزان و نیازهای آتی افرادی که به آنها خدمت می کنند وجود دارد ، که برای برنامه ریزی نیروی کار مهم است.

برای آشنایی با دکتر رضا جباری فوق تخصص مغز و اعصاب می توانید بر روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , فوق تخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

فوق تخصص مغز و اعصاب

دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب در ایران است. این متخصص دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که توانسته بسیاری از افراد را مجذوب خود کند. 

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب دکتر جباری است.

سابقه و هدف: در عصر فوق تخصص عصب شناسی ، اکثر متخصصان مغز و اعصاب دارای زمینه مورد علاقه متخصصان خواهند بود. هدف از این مطالعه چندملیتی مقطعی ، شناسایی زمینه های کلیدی مورد علاقه کارآموزان یا متخصصان خردسال ، ارزیابی تاثیر بالقوه علاقه به تحقیق و در نظر گرفتن نتایج با توجه به نیازهای جمعیتی بود.

روشها: درمجموع از 300 متخصص و متخصص مغز و اعصاب که برای شرکت در کنفرانس آکادمی نورولوژی اروپا بورسیه دریافت کرده بودند ، برای شرکت در این مطالعه دعوت به عمل آمد. ویژگی های جمعیت شناختی و مرتبط با کار ، و همچنین فوق تخصص اصلی ، از طریق یک پرسشنامه الکترونیکی ناشناس مورد بررسی قرار گرفت. مشارکت کنندگان دارای مدرک بالاتر (PhD/MD) یا کار در پست های تحقیقاتی ، پژوهش گرا محسوب می شدند.

نتایج: در مجموع ، 191 متخصص مغز و اعصاب در حال آموزش یا متخصصان جوان پاسخ دادند (میزان پاسخ 7/63 درصد). اطلاعات کامل برای 187 شرکت کننده (59.4 f زن) در دسترس بود. میانگین سنی نمونه مورد مطالعه 4/3 ± 5/30 (محدوده 25-45) سال بود. متداول ترین فوق تخصص اختلالات حرکتی (2/18 درصد) ، به دنبال آن مولتیپل اسکلروزیس (2/11 درصد) و صرع (2/10 درصد) بود. این تفاوت قابل توجهی بین شرکت کنندگانی که پژوهشگر بودند یا نبودند ، وجود نداشت.

نتیجه گیری: یک ناسازگاری بالقوه بین علایق کارآموزان و نیازهای آتی افرادی که به آنها خدمت می کنند وجود دارد ، که برای برنامه ریزی نیروی کار مهم است.

برای آشنایی با دکتر رضا جباری فوق تخصص مغز و اعصاب می توانید بر روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , فوق تخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

عوارض ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی به خودی خود عارضه خاصی را در پی نداشته و این عدم رسیدگی فرد و سهل انگاری آن است که زمینه ایجاد عوارض ارتودنسی را فراهم می آورد.

 ارتودنسی از جمله درمان­هایی است که با هدف زیبایی بخشی انجام می شود. اگرچه این درمان فواید چشمگیری را به دنبال خواهد داشت، اما در صورت عدم مراقبت مناسب توسط فرد، مشکلاتی بسیاری را در پی خواهد داشت.

انواع عوارض ارتودنسی

عدم رعایت بهداشت دهان و عدم مراقبت از دندان ها توسط فرد و نیز عمل نکردن به دستور عمل های متخصصین زمینه ارتودنسی، موجبات بروز مشکلاتی نظیر مشکلات زیر را فراهم می­سازد. عوارض ارتودنسی به سادگی و با عمل به دستورات دندانپزشک می توان از بروز این عوارض پیشگیری کرد.

  • خراش و زخم

از جمله عوارض ارتودنسی در صورت استفاده از براکت های فلزی، بروز زخم در دهان می باشد. در صورتی که از براکت ارتودنسی و فلزی به درستی مراقبت کنید و به آنها آسیب نزنید این براکت ها به بخش داخلی دهان آسیبی وارد نمی کنند.

  • پوسیدگی دندان و بیماری لثه

از دیگر عوارض ارتودنسی که ناشی از وجود براکت های ارتودنسی در دهان می باشد، به دام افتادن مواد غذایی در بین براکت ها است که زمینه رشد باکتری­ های دهانی را زیاد می کند و موجب پوسیدگی دندان و تحلیل لثه خواهد شد. این نوع از عوارض ارتودنسی در صورتی مشاهده می شود که فرد در رعایت بهداشت دهان و دندان خود کم کاری کرده و از  نخ دندان و مسواک استفاده نکرده باشد.

  • کوتاه شدن طول ریشه

احتمال تحلیل و کوتاه شدن ریشه دندان­ها دردر بیماران بسیار کمی رخ می دهد. حرکت دندان­ها در طول دوره درمان با توجه به مکانیسم تحلیل استخوان و نیز تشکیل مجدد آن انجام می­شود. در حین درمان نیز ممکن است قطعات بسیار ریزی از ریشه شکسته شده و مجددا ساخته شود. این دسته از عوارض و معایب ارتودنسی در بیمارانی که سابقه آسم و یا ضربه دارند، باید بسیار دقت کنند. یک متخصص ارتودنسی با تجربه و ماهر با زمانبندی درست حرکت دادن دندان ها در ارتودنسی آشناست و با رعایت این نکته مهم دندان ها دچار آسیب و تحلیل ریشه نخواهند شد.

برای مطالعه عوارض ارتودنسی می توانید وارد سایت دندانپزشکی شاهکار دنتال شوید و اطلاعات لازم را در زمینه عوارض ارتودنسی کسب کنید.



:: برچسب‌ها: عوارض ارتودنسی , شاهکار دنتال , ارتودنسی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب در ایران

مغز یکی از مهم ترین اندام های بدن است که فرماندهی کل بدن را در دست دارد. با توجه به اهمیتی که این عضو از بدن دارد ایجاب می کند در صورت بروز مشکل برای تشخیص و درمان حتما به دنبال بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب باشید.

نشخیص و درمان انواع اختلالات مغز و اعصاب امری کاملا تخصصی می باشد که این امر تنها توسط پزشکی که دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه هست انجام می پذیرد.

امروزه عده ای هم هستند که مشکلات مربوط به مغز و اعصاب رو دارند و به دنبال انتخاب بهترین پزشک مغز و اعصاب می گردند تا بتوانند درمان موثر را تجربه کنند.

دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب در ایران است.دکتر جباری در حال حاضر در بسیاری از بیمارستان های مطرح ایران در حال فعالیت است.   دکتر رضا جباری در جراحی تومورهای نورینوم آکوستیک، جراحی میکروسکوپی داخل جمجمه‌ای، جراحی شوانوما، و… است. البته در کنار خدمات درمانی در زمینه تألیف و پژوهش نیز فعالیت هایی داشته و تا کنون صدها مقاله را نگارش و در مجله های معتبر علمی-پژوهشی چاپ کرده است.

دکتر رضا جباری به عنوان یکی از بهترین متخصص های مغز و اعصاب در تهزان است که با توجه به درمان های موفقی که داشته ، توانسته به عنوان بهترین متخصص مغز و اعصاب شناسایی شوید. 

انواع بیماری های مغز و اعصابی توسط فوق تخصص مغز و اعصاب دکتر جباری درمان می شود:

انواع تومور های مغزی

ام اس

انواع آلرژی

برای آشنایی با بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب می توانید بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

 


:: برچسب‌ها: فوق تخصص مغز و اعصاب , دکتر رضا جباری ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دکتر جباری کیست؟

چه ویژگی هایی دارد؟

تخصص دکتر جباری چیست؟

چکونه به مطب دکتر جباری مراجعه کنیم؟

دکتر رضا جباری چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به موارد بالا شاید تا به حال متوجه شده باشید که موضوع بحث این مقاله چیست. دکتر جباری که یکی از بهترین جراحان مغز و اعصاب است تا امروزه نامش بسیار به گوش ما خورده است. از این رو سعی داریم در این مقاله به ویژگی های دکتر جباری بپردازیم و به تک تک سوالات بالا جواب دهیم.

دکتر جباری یکی از متخصصان با تجربه در زمینه درمان انواع بیماری های مغز و اعصابی است که تا به امروز توانسته بسیاری از بیمارانی که سایر دکتر ها جواب کرده اند را درمان کند.

شاید سوال این باشد که علم پزشکی که یکسان است ولی چرا برخی از پزشکان توانایی بیشتری در درمان بیماری ها دارند؟

تنها پاسخی که ما می توانید دهیم این است که درمان بیماری ها تنها به مطالعه و دانش بستگی ندارد. تجربه حرف اول را در درمان بسیاری از بیماری ها می زند. از این رو برای درمان انواع بیماری ها بهتر است از پزشکانی که تجربه بالای درمانی دارند، استفاده کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های دکتر رضا جباری برخورداری از تجربه بالا است. هر چه میزان تجربه این پزشک بالا تر باشد می توان گقت جایگاه برتری در بین رقبان خود میگیرد.

دکتر جباری با فارغ‌التحصیل شدن در زمینه جراحی مغز و اعصاب توانست به درمان بیماری هی مغز و اعصابی بپردازد.

علائم بیماری های مغز و اعصابی از نظر دکتر جباری

سرگیجه شدید 

 سردرد های بغرنج

تاری دید 

حالت تهوع

فراموشی

عدم توانایی در راه رفتن

 برای آشنایی با بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب می توانید بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: دکتر جباری , متخصص مغز و اعصاب ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بهترین متخصص قلب و عروق در تهران کیست؟

بهترین متخصص قلب و عروق دارای چه ویژگی هایی است؟

چکونه بهترین متخصص قلب و عروق را شناسایی کنیم؟

آیا بهترین متخصص قلب و عروق در تهران قرار دارد؟

با توجه به سوالات بالا حتما متوجه شده اید که موضوع بحث ما چیست. موضوع مورد بحث ما در این مقاله شناسایی بهترین متخصص قلب و عروق است. دلیل پرداختن ما به این موضوع تنها به ویژگی های قلب باز می گردد.

همانطور که ما می دانید قلب یکی از اساسی ترین اندام های بدن است که در شبانه روز بدون هیچ استراحتی در حال فعالیت می باشد. بنابراین اگر ثانیه ای به کار خود نپردازد، ممکن است فرد چانش را از دست بدهد. بنابراین زندگی انسان ها شدیدا به عملکرد قلب آن ها بستگی دارد.

با توجه به مطالب بالا باید نشانه های انواع بیماری های قلب و عروقی را بشناسید و در صورت داشتن این نشانه ها باید سریعا به یکی از بهترین متخصص قلب و عروق مراجعه کنید.

در ابتدا قصدد  داریم اطلاعاتی را در زمینه بهترین متخصص قلب و عروق به شما بدهیم.

ویژگی های بهترین متخصص قلب و عروق

در این بخش از مقاله قصد داریم بهترین متخصص قلب و عروق را به شما معرفی کنیم. در صورت آشنایی با این ویژگی ها می توانید در آینده در صورت دچار شدن به انواع بیماری قلب و عروقی سریعا بهترین متخصص را انتخاب کنید.

اولین و مهم ترین ویژگی یم متخصص قلب و عروق برخورداری از دانش روز دنیا است. بسیاری از پزشکان بعد از فارغ التحصیل شدن دیگر هیچ تلاشی برای آپدیت کردن علم و اطلاعات خود نمی کنند. از این رو با توجه به اطلاعات گذشته خود شروع به درمان می کنند.

گاهی اوقات این درمان های قدیمی نمی تواند برخی بیماری های قلب و عروقی را درمان کند از این رو ممکن است بیمار دچار مرگ شود. از طرف دیگر امروزه با توجه به گسترش علم و دانش و فناوری بسیاری ازبیماری های قلب و عروقی در حال درمان هستند.

با توجه به این مورد لازم است که هر پزشکی اطلاعات خود را به روز کند.

دومین ویژگی بهترین متخصص قلب و عروق برخورداری از تجهیزات حرفه ای است. هر چه تجهیزانی که در یک مطب وجود دارد، حرفه ای تر باشد، می توان گفت کمک بسیاری به پزشک جهت تشخیص و درمان بیماری های قلبی می کند.

برای آشنایی بیشتر با بهترین متخصص قلب و عروق می توانید وارد سایت دکتر کامبیز پرآذران شوید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید.

 



:: برچسب‌ها: بهترین متخصص قلب و عروق , دکتر کامبیز پرآذران , بیماری های قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()