دکتر جباری | بهترین متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات
نوشته شده توسط : elham

معرفی دکتر جباری

دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مقطع پزشکی عمومی میباشد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی مغز و اعصاب خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ارتش) دریافت کرد و پس از آن فعالیت خود را در زمینه مغز و اعصاب آغاز کرد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات شد و در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ در جراحی های تحقیقاتی روی میمون ها در پژوشگاه رویان همکاری کرد.

خطرناک ترین بیماری های مغز و اعصابی از نگاه دکتر جباری

انواع تومورهای مغزی

انواع گوناگونی از تومورهای مغزی وجود دارند که می توانند خرات بسیار جدی را برای افراد ایجاد کنند، اما تنها برخی از آنها خطرناک محسوب می شوند. اگر چه همه تومورها کشنده نیستند ولی به هر حال یکی از بیماری های مغزی خطرناک همین تومورها هستند

فارغ از اینکه این تومورها مهاجرت کنند یا نه، باز هم می توانند یک تهدید به حساب بیایند. عمده دلایل ایجاد سرطان مغز هنوز ناشناخته باقی مانده است، اما تعدادی از دلایل آن یافته شده است. در حال حاضر، 23400 نوع سرطان وجود دارد که شروع آن در مغز است.

تشکیل تومور مغزی در هر سنی می تواند رخ دهد، اما احتمال آن در سنین بالاتر بیشتر است. علائم شامل مشکل بینایی، شنوایی، تکلم، تعادل، وجود سردرد، حملات ناگهانی، فلج عضلات صورت، و غیره است. پزشکان می بایست تشخیص دهند برای درمان و یا خارج کردن تومور بسته به شرایط بیمار از رادیوتراپی و یا جراحی استفاده کنند.

برای آشنایی با دکتر جباری می توانید وارد سایت دکتر جباری شوید و اطلاعات لازم را در زمینه انواع بیماری های مغز و اعصابی و سریع ترین راه درمانی به کار گیرید.





:: برچسب‌ها: دکتر جباری , مغز , بیماری مغزی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: