ارزان ترین قیمت ارتودنسی
نوشته شده توسط : elham

امروزه با توجه به توجه بسیاری از افراد به زیبایی خود تقاضا برای ارتودنسی بسیار بالا رفته است و افراد نمی توانند از زیر بار این هزینه ها در باییند. ولی با توجه به این موضوع بسیاری از افراد به دنبال کلینیک هستند که خدمات ارزان تری را ارائه دهند.

نکته دیگری هم که بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، این است که بیمه هزینه های ارتودنسی را پرداخت نمی کند. بنابراین مشکل است بتوان بیمه ها را مجاب کرد که هزینه های خدمات دندانپزشکی را پرداخت کنند. زیرا بیمه ها تنها زیر بار هزینه هایی می روند که مرتبط با درمان و برطرف کردن مشکلات پزشکی باشند.

ارتودنسی نیز از جمله درمان های دندانپزشکی است که بیشتر جنبه زیبایی دارد تا درمانی، بنابراین بیمه ها به طور مستقیم هیچکدام از هزینه های آن را پرداخت نمیکند مگر اینکه مشکل بیمار به قدری شدید باشد که نیازمند جراحی فک و سایر پروسه های مشابه باشد. 

نکته دیگری که باید مد نظر قرار داد، محدوده جعرافیای مطب است. شهر و شرایط جغرافیایی شما می تواند در قیمت ارتودنسی شما تاثیر گذار باشد. در شهر های بزرگ و پیشرفته هزینه بیشتری نسبت به شهرستان ها گرفته می شود.

یکی از مهم ترین مواردی که بسیار تاثیر جدی بر قیمت ارتودنسی  دارد، نوع براکت انتخابی است.  می‌توان گفت نوع ارتودنسی که مدنظرتان است، مهم‌ترین عامل اثرگذار بر قیمت ارتودنسی است. به صورت معمول، هزینه ارتودنسی مرئی و ثابت که با براکت‌های معمولی یا براکت‌های رنگی صورت می‌گیرد، یک دهم تا یک پنجم قیمت ارتودنسی نامرئی است. مواد استفاده شده در هنگام ارتودنسی بر هزینه ارتودنسی اثر مستقیم دارد.

برای آشنایی با قیمت ارتودنسی می توانید وارد شاهکار دنتال شوید و اطلاعات لازم را در زمینه قیمت ارتودنسی کسب کنید.





:: برچسب‌ها: قیمت ارتودنسی , شاهکار دنتال , ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: