نوشته شده توسط : elham

معرفی شرکت پلیمر گلپایگان

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان یکی از برجسته ترین و فعال ترین تولید کننده های لوله و اتصالات پلیکا (U-PVC) در صنعت ساختمان و سیستم های انتقال آب و فاضلاب است. این شرکت با هدف توسعه و پیشرفت این صنعت توسط کادر مجرب و متخصصین برجسته و به منظور خودکفایی در تولید لوله های پی وی سی و پلی اتیلن احداث شده است.

مجموعه تولیدی ستاره پلیمر گلپایگان تولیدات متنوع خود را جهت مصارف فاضلاب های ساختمانی، شبکه های آبرسانی و تحت فشار و شبکه های برق و مخابرات و کشاورزی و سیستم های زهکشی و جداره چاه گذاشته است. شرکت ستاره پلیمر گلپایگان بر پایه اصول کیفیت، نوآوری و مشتری مداری نهاده شده و در راستای دستیابی به اهداف والای توسعه و پیشرفت و اشتغال زایی قدم برمی دارد.

این شرکت به دلیل دارا بودن قابلیت‌های گوناگون، ماشین‌آلات متنوع و متخصصان باتجربه در صنعت U-PVC قابلیت طراحی فرمولاسیون و تولید لوله بر اساس نیاز و کاربردهای ویژه را نیز داراست. همچنین فرایند تولید از ابتدای ورود مواد اولیه تا انتهای تولید محصولات و نیز نحوه بارگیری محصولات تحت نظر می باشد.

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان با تنوع ماشین آلات و قالب های خود و برخورداری از آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز، توانایی تولید محصول و پاسخگوی هر گونه درخواستی براساس استانداردهای ملی با کمترین هزینه به نسبت کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن است.

لوله پلیمر گلپایگان

پلیمر گلپایگان تولید کننده لوله و اتصالات سخت PVC-u جهت مصاب آبرسانی شهری و روستایی و کشاورزی و فاضلاب و مخابرات و لوله های جداره چاه و زهکشی

شرکت پلیمر گلپایگان در سال 1361در شهرک صنعتی گلپایگان تاسیس گردید. تولیدات این شرکت لوله و اتصالات پی وی سی برای مصارف فاضلابی، اب های تحت فشار، شبکه های برق و مخابرات، لوله های چاه اب و هواکش میباشد. تولیدات بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تولید وعرضه میگردد.

فروشگاه الو آهن یکی از برترین نمایندگی های لوله و اتصالات در تهران می باشد. این فروشگاه با توجه به دارا بودن تجربه چندیدن ساله در زمینه عرضه انواع برند های لوله و اتصالات می تواند بهترین انتخاب باشد.

منبع:  https://alloahan.ir/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%B1-%DA%AF%D9%84%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86/





:: برچسب‌ها: پلیمر گلپایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: